Baseballový a softballový sportovní klub

Kalendář

Klubové oblečení ZDE!

Tréninky

více info na tel.: 733 641 914

Činnost spolku je financovaná za podpory města Domažlice

Odkazy

Činnost spolku je podporovaná PLZEŇSKÝM KRAJEM

PLZEŇSKÝ KRAJ

Novinky e-mailem

Máte-li zájem o zasílání bulletinu, vyplňte Vaši e-mailovou adresu a v dalším kroku si nastavte o co máte zájem. Později se můžete kdykoliv odhlásit.

*E-mail:

Novinky

Přípravný turnaj Little league

(vloženo 10. 03. 2015, autor: Petr Skala)

Detail [»]
Společný výběr  Jihozápadní oblasti má na programu přípravný turnaj na kvalifikaci Little league.  Záměr trenérů je otestovat hráče na dané pozice. Tohoto přípravného turnaje se zúčastní maximálně 15 hráčů (8-Hluboká, 6 – Domažlice, 1-Spálené Poříčí).  Na samotný turnaj Little league se počet hráčů zúží na cca 12 nejlepších hráčů Jihozápadní oblasti.

Termín: 21.3.2015

Místo: Praha

Další informace: budou doplněny později

Nominace: týká se pouze hráčů nar. 1.5.2002 - 30.4.2004, jde o výběr Jihozápadní oblasti (8 hráčů z Hluboké, 6 z Domažlic, 1 ze Sp.Poříčí)

Kitzberger, Kolář, Zelenka, Domanský, Kabourek,   Martinec?

Trenéři výběru Little league: Radek Drmota, Petr Skala

"Baseball do škol" nadále pokračuje

(vloženo 09. 03. 2015, autor: Ondra Novák)

Jak jsme již informovali na našem webu, tak se snažíme propagovat baseball na základních školách v okolí Domažlic. A po delší pauze, způsobené řadou prázdnin, se do škol s tímto úkolem opět vracíme.Tentokrát přišly na řadu základní školy v Blížejově a na České Kubici.

V Blížejově nás čekali žáci z první až čtvrté třídy. Při první hodině tělesné výchovy se do malé tělocvičny nahrnulo 31 školáků z 1. -2. třídy. Po stručné ukázce baseballu a vysvětlení jednoduchých pravidel jsme se pustili do hraní. Stejný úkol nás čekal následující hodinu se staršími ročníky, tedy se 3. a 4. třídou, ukázka rukavic, pálek a odpalu, po kterém následoval hlasitý potlesk. Školáci byli z baseballu nadšení a šlo jim to opravdu dobře. Za odměnu si odnesli baseballové plakáty a ti hodní i baseballovou kartičku. Ani páni tělocvikáři nepřišli zkrátka, těm jsme ve škole zanechali vybavení na hraní baseballu a doufáme, že ho budou hojně využívat.

Na České Kubici jsme měli úlohu poměrně zjednodušenou, když se nám na tělocviku sešli žáci od první až po pátou třídu. Jako obvykle následovala krátká ukázka baseballu, vybavení a pak jsme si šli rychle zahrát. Po odehrané třičtvrtě hodině se nikomu nechtělo zpět do lavic a žáci přemlouvali své učitelky, aby na příští hodině tělocviku opět hráli baseball. Takže to vypadá, že se na České Kubici ponechaný materiál neztratí.

"Koťata" berou přípravu na turnaj vážně!

(vloženo 09. 03. 2015, autor:Ondřej Novák)

Učitelky z mateřské školy v Zahradní ulici nechtějí nechat zápasy nadcházející baseballové ligy školek náhodě, a tak svoje malé svěřence pečlivě připravují na "kruté" boje, které již tradičně pořádá baseballový a softballový klub WOLFS Domažlice. "Trenérky" využily volných termínů haly Jiskry, právě ta se stala místem přípravy na letošní turnaje školek.

Na jednom takovém tréninku, přesněji 18.2.2015, měla "Koťata" profesionální vedení v podání hráče KoťataA-týmu Wolfs. Mrňata si vyzkoušela jednodušší rozcvičku, různé cviky na obratnost, hod na přesnost a pak se již pustila do hraní zjednodušené formy baseballu. No, mrkněte sami, jak jim to šlo.

I ostatní školky už projevili zájem o vedení tréninku a hráči z A týmu navštíví i tyto školky.

Výběrové soustředění reprezentace

(vloženo 24. 02. 2015, autor: Petr Skala)

Výběry - HrotoviceO posledním lednovém víkendu proběhlo výběrové soustředění do českého národního týmu kategorie do dvanácti let ve sportovní hale v Hrotovicích. Mezi cca 36 nejlepších hráčů z ČR, kteří prošli sítem prvního kola, se dostali i naši kluci z řad Wolfs Domažlice, jmenovitě David Kolář a Daniel Kitzberger.  Naši dva borci se snažili, ale bohužel svým výkonem nepřesvědčili reprezentační trenéry, že i Vlci mají své místo v reprezentaci. Kluci sice pod dohledem Ondry Nováka a Petra Skaly na sobě cca tři měsíce poctivě makali, ale zase se ukázalo, že se všechno dohnat nedá. Pokud chtějí kluci z Domažlic patřit mezi špičkové hráče ČR, musí trénovat i doma, a ne jenom pod vedením trenérů na trénincích, aby dohnali vývojový náskok s např. hráči Moravy, kde je baseball na špičkové úrovni.

Na závěr bych chtěl poděkovat klukům za výbornou reprezentaci Domažlic a i když se prozatím do reprezentace nedostali, tak je to určitě zase posunulo v jejich baseballovém vývoji. I nadále mají šanci se ještě do výběru dostat svým výkonem během sezóny, neboť reprezentační trenéři i nadále všechny zúčastněné hráče mají ve svém hledáčku.

Článek z ČBA: http://www.baseball.cz/article.php?sid=3681

Kemp v Caparticích se vydařil

(vloženo 12. 02. 2015, autor: Josef Štefek)

Od pátku do neděle proběhl kemp v Caparticích. V pátek v 17 hodin jsme se všichni sešli v chatě Šebkovna a po seznámení s programem jsme si zahráli fotbal na sněhu, opekli špekáčky na ohni a následně proběhla pantomima. S dětmi jsme si pustili film a ve 22 hodin následovala večerka. Sobota byla již aktivnější a pátečním posedávání u filmu jsme museli nějak vykompenzovat. Tento sněhový den jsme začali kryo rozcvičkou, což bylo pro někoho příjemné ranní osvěžení a někdo naopak toto probuzení považoval za tyranii.

Cartice 2015Po snídani nás čekal závod v bobování, ve kterém se s nejlepším časem umístil Tomáš Hartl, na druhém místě Lucka Budková a třetí příčku obsadil Pavel Zelenka. Od zábavy na svahu jsme přešli ke hře. Proběhl krátký zápas na sněhu, kterého se zúčastnili děti, rodiče i trenéři. Na avizovanou koprovou omáčku k obědu se nikdo moc nadšeně netvářil, ale nakonec nás pro potěšení všech čekal řízek s bramborem. Všichni jsme se nacpali tímto výborným obědem a volnou zábavu jsme trávili trávením řízků. Po 14. hodině jsme se opět vydali za zimními radovánkami. Někteří vytáhli běžky a vydali se do lesů a někteří se vrátili zpátky na svah. Běžky a boby jsme později vyměnili za pálky a pustili jsme se do dalšího zápasu. Po svačině následoval rozbor videa pálky, při kterém jsme dětem vytkli chyby při odpalech.Večer jsme opět strávili u filmu s baseballovou tématikou. Po večerce začal program pro dospělé. V kartách se jasnou jedničkou stal Petr Kolář alias ,,červený svršek".

Nedělní ráno jsme opět odstartovali kryo rozcvičkou a po snídani jsme připravili tratě na biatlon. Závodu se zúčastnili všichni ve čtyrech kategoriích. Z Capartice 2015těch nejmladších se na prvním místě umístil Jan Matějovič, na druhém Jan Budka, třetí místo obsadila Simona Kitzbergerová a o bramborovou příčku si zasloužil Jan Hojda.  Z těch starších dětí si první místo vybojoval Daniel Kitzberger, druhé místo Láďa Hubený a třetí příčku si zasloužila Lucie Matějovičová. Po vyhlášení výsledků  biatlonu jsme ukončili tento kemp a následoval odjezd domů. Myslím, že se tento víkend vydařil a děkujeme Matěji Černému  za službu v umývání nádobí,který si tuto poctu vylosoval čtyřikrát a  Alče za pomoc s kuchyní, a ostatním zúčastněným.

ZDE [»] najdete kompletní výsledky v našem biatlonu s také FOTKY. [»]

Druhé kolo výběrů do žákovské reprezentace

(vloženo:01. 02. 2015, autor:Alena Kitzbergerová)

Detail [»]
Našim dvěma vlkům Davidu Kolářovi a Danielu Kitzbergerovi, kteří prošli prvním kolem výběrů do reprezentace ČR vypršel čas na přípravu. V sobotu 31.ledna se v Hrotovicích poprali o další postup v druhém kole. Snadné to rozhodně neměli a tak pevně věříme, že čas strávený v tělocvičně přinesl své ovoce a klukům se podařilo svými výkony přesvědčit reprezentační trenéry a podaří se jim postoupit do dalšího kola. Výsledky budou zveřejněny na www.baseball.cz

Zimní kemp v Caparticích

(vloženo 27. 01. 2015, autor:Petr Skala)

Za prvé se chci omluvit, že Vám informace podávám na poslední chvíli, ale nic méně věřím, že to nebude překážkou účast.

I tento rok nepřerušíme tradici! Děti opět majímožnost vyrazit na zimní kemp v Caparticích. Soustředění bude zaměřeno jak na baseballové věci (např. rozbor video záznamů, taktika, rozbor herních situací a signálů, základy zapisování zápasů ….), tak i na jiné sportovní aktivity.

Kde: Capartice - chata Šebkovna

Určeno: pro ročníky 2007 a starší (kapacita chaty je omezena) – rodiče jsou vítání

Nástup: v pátek 6.2.2015 od 17:00 hod

Odjezd: v neděli 8.2. od 11:30 do 12:00 hod

Cena: Bude ještě upřesněna–předpoklad 450 Kč,- (ubytování, 1x oběd, 2x večeře, 2x snídaně, svačiny,pitný režim ), páteční večeře zajištěna. Na oběd budeme chodit do místní restaurace. Zbylé stravování na chatě. Peníze se budou vybírat při nástupu

S sebou: sportovní oblečení dle počasí, přezůvky, tenisky, několik párů náhradních ponožek, spacák, běžky (kdo je nemá, ať si je snaží od někoho půjčit. Když je neseženete, tak to není důvod k neúčasti) boby, sáně, osobní hygiena, notýsek + psací potřeby, společenské hry, hudební nástroje, baseballovou rukavici. Dále zabalit slušné chování a dobrou náladu…

Potvrzení účasti hlaste na mail p.skalin@post.cz nebo na sms na tel.: 724 324 577 nejlépe do 2.února.

Baseballu ZDAR!

Matěj Černý- prvním kolem neprošel

(vloženo:14. 01. 2015, autor:Petr Skala)

Detail [»]
Matěj se na konci roku zúčastnil výběrů do kadetské reprezentace. Výběry proběhly v pražském areálu Krče. Bohužel se do širšího výběru neprobojoval. Ucházel se o post nadhazovače a třetího metaře. Naprostá většina vybraných kluků jsou ročníky 2000. Matěj je ročník 2001. I když se náš nadšený baseballista do výběru prozatím nedostal, stejně mu děkujeme za výbornou reprezentaci klubu!

Celý článek kadetského reprezentačního trenéra naleznete ZDE. [»]

Nymburk 2015

(vloženo 14. 01. 2015, autor:převzato z www.baseball.cz)

Detail [»]
Jménem Baseball Academy Brno (dále jen BAB) bych Vás tímto chtěl informovat o plánovaném nominačním baseballovém kempu, který se bude konat ve dnech 6.3. – 8.3.2015 ve sportovním centru Nymburk (SCN).

Více inaformací se dočtete ZDE. [»]  Případní zájemci ať kontaktují Petra Skalu na mail: p.skalin@post.cz

Rozhovor s našimi reprezentačními žáky

(vloženo19. 12. 2014,autor:PaZe)

Naši žáci Daniel Kitzberger a David Kolář se v  lednovém kole poperou o reprezentační šanci, když se v listopadových výběrech dostali do čtyřicítky nejlepších v republice. To byl důvod na jejich první interview. Odpovědi nejsou redakčně kráceny.

S jakým očekáváním jste odjížděli na výběry?

Daniel:Na výběry jsem odjížděl s pocitem, že mám šanci uspět a dostat se mezi nejlepší, ale byl jsem trochu nervózní a doufal, že svým výkonem zaujmu.

David: O tom jsem moc nepřemýšlel, prostě jsem jel.

Překvapila vás nominace, a jak jste na zprávu reagovali?

Daniel: Když jsem se dozvěděl, že mě vybrali, byl jsem strašně šťastný. V tu chvíli jsem nevěděl, co jsem právě dokázal, byl jsem v hrozným šoku. Pálka se mi moc nepovedla a myslel jsem, že jsem to pokazil. Proto to bylo pro mě o to větším překvapením.

David: Nominace mě překvapila a byl jsem rád, že tam mohu jet.

V čem si myslíte, že musíte přidat, aby lednové pokračování výběrů vám přineslo další úspěch?

Daniel: U mě je to určitě pálka a musím hodně posilovat, abych  zesílil a tím se i zlepšil jako nadhazovač.

David: Musím přidat na pálce a v poli.

Co byste chtěli vzkázat klukům, kteří neuspěli nebo nebyli nominováni?

Daniel:  Klukům bych chtěl vzkázat, aby zvedli hlavy a zkusili to příští rok.

David: Chtěl bych jim vzkázat, že se tam mohou dostat jindy.